• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

نمایشگاه اختصاصی و تخصصی ایران در سلیمانیه عراق برگزار می شود

چهارشنبه ۴ام آبان ۱۴۰۱
مدیر

نمایشگاه تخصصی و اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، آذرماه امسال برگزار می شود.

کامبیز مهاجر مجری نمایشگاه اختصاصی و تخصصی ایران در سلیمانیه عراق از برگزاری این نمایشگاه در آذرماه سالجاری خبرداد.
وی افزود: این نمایشگاه از ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار می شود و تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.
مهاجر هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه صادرات کالا و مبادلات تجاری بین ایران و عراق عنوان کرد و ادامه داد: عراق یکی از بزرگترین بازارهای کالاهای ایرانی محسوب می شود و همواره مردم عراق از نمایشگاه های ایرانی استقبال خوبی دارند.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه تخصصی و اختصاصی ایران در سلیمانیه عراق ۱۵۰تا ۲۰۰غرفه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مجری نمایشگاه تخصصی و اختصاصی ایران در سلیمانیه عراق خاطرنشان کرد: علاوه بر این غرفه داران ،۱۹انجمن و همچنین چندین شرکت معتبر نیز حضور فعال خواهند داشت.
مهاجر گفت: علاوه براستان گیلان ۷ استان دیگر نیز از جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
وی دلیل انتخاب شهر سلیمانیه عراق را برای برگزاری نمایشگاه اختصاصی و تخصصی جمهوری اسلامی ایران در عراق را نزدیکی این شهر به مرز ایران عنوان کرد و افزود: حجم بالای صادرات ایران در سالهای گذشته و امنیت بالای سلیمانیه در اقلیم کردستان و کشور عراق نیز از دیگر علت های انتخاب این شهر برای برگزاری این نمایشگاه است.
مهاجر به وابستگی عراق به واردات کالا از ایران اشاره و تصریح کرد: اقلیم کردستان عراق دروازه و گلوگاه تجارت با عراق است.
مجری نمایشگاه اختصاصی و تخصصی ایران در سلیمانیه عراق گفت: محل برگزاری نمایشگاه اختصاصی و تخصصی جمهوری اسلامی ایران، سالن نمایشگاهی به مساحت ۴ هزار مترمربع است.

خاطر نشان می سازد علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند از طریق نماینده هماهنگی نمایشگاه در استان گیلان با شماره تماس ۰۹۲۱۴۲۸۷۷۳۹ برای ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: گسترش تولید و تجارت گیلان

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه