• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

نصب و راه اندازی سیستم پایش آنلاین خروجی پساب شرکت سبحان دارو در شهر صنعتی رشت

چهارشنبه ۱۵ام آذر ۱۴۰۲
مدیر

سیستم پایش آنلاین خروجی پساب صنعتی شرکت سبحان دارو در شهر صنعتی رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سبحان دارو، با بیان اینکه این شرکت از معدود شرکتهای استان است که چنین سیستمی را نصب و راه اندازی نموده گفت: این سیستم پایش، پارامترهای مختلفی را به صورت آنلاین مورد پایش قرار می دهد و از کاملترین سیستم هایی است که مورد استفاده قرار گرفته است.

آرش سیاوشی نژاد افزود: با عنایت به اهمیت مباحث زیست محیطی برای مجموعه سبحان دارو، اقدامات متعددی جهت ارتقای فعالیتهای مرتبط با این موضوع در این شرکت صورت گرفته و رعایت الزامات زیست محیطی در سرلوحه برنامه های ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: در کنار راه اندازی سیستم پایش آنلاین خروجی پساب، این شرکت اقدام به خرید چربی گیر برای خروجی پساب آشپزخانه و خرید دستگاه اسکروپرس جهت مدیریت امحای رسوبات تصفیه خانه و… نیز نموده که تا پیش از پایان سالجاری نصب و مورد بهره داری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت سبحان دارو همچنین گفت: در سالجاری برای شرکت در رقابت انتخاب به عنوان صنعت سبز نیز اقدام نموده ایم و همواره در تلاشیم در زمینه رعایت الزامات و استانداردهای زیست محیطی از شرکتهای پیشرو باشیم.

خاطر نشان می سازد در جریان بهره برداری از سیستم پایش آنلاین خروجی پساب شرکت سبحان دارو، رییس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان رشت، تعدادی از مدیران اداره کل محیط زیست استان، نماینده شهر صنعتی رشت و مدیران مرتبط شرکت سبحان دارو نیز حضور داشتند.

 

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه