• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

کیفیت محصولات تولیدی شرکت سبحان انکولوژی ناشی از فرایندهای موفق تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و تولید با استفاده متخصصین داخلی آموزش دیده است

شنبه ۷ام بهمن ۱۴۰۲
مدیر

بالندگی و پویایی یک سازمان مرهون پرسنل و میزان تعهد و تجربه آن ها در کار می باشد. در شرکت سبحان انکولوژی که با عنوان اولین سایت تخصصی تولید داروهای انکولوژی و پر خطر در خاورمیانه مطرح است، به لطف این همکاران توانمند، تولید تحت لیسانس با برندهای معتبر جهانی تمایز آشکاری را در خصوص کیفیت محصولات این شرکت در بازار دارویی کشور و منطقه ایجاد کرده است.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با تکیه بر چنین توانایی، صادرات به کشورهای مختلف، همکاری با کمپانی های معتبر دارویی دنیا در زمینه تولید انواع داروهای جدید با بهترین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و امید است بتوانیم گام اساسی در کاهش آلام بیماران عزیز بر داریم.

دکتر “حامد محمد پور” مدیرعامل “دارو سازی سبحان انکولوژی” با بیان مطلب فوق، در یک گفتگوی خبری با ماهنامه اقتصادی “زمان ما ” به سوالات ذیل پاسخ داد.

گفتنی است گیلان یکی از قطب های اصلی صنایع دارویی کشور است و شرکت معظم “سبحان انکولوژی” یکی از صنایع مطرح صنعت داروسازی کشور است که در شهر صنعتی رشت واقع شده است.

۱-شرکت سبحان انکولوژی هم اکنون چه تعداد از اقلام دارویی کشور و در چه زمینه هایی دارای تولید می باشد؟

در حال حاضر شرکت سبحان انکولوژی ١٠٣ پروانه فعال تولیدی دارو دارد که عمدتا در حوزه درمانی ضدسرطان و هازارد است.

۲-شرکت سبحان انکولوژی در صنعت دارویی کشور دارای چه جایگاهی و چه سهمی ازبازار صنعت دارویی ایران را در اختیار دارد؟

شرکت سبحان انکولوژی به عنوان اولین شرکت تولید داروهای ضدسرطان و بیماری های خاص و با داشتن زیرساخت خطوط تولید داروهای هازارد به عنوان یک شرکت پیشتاز در عرصه داروهای انکولوژی، داروهای ام اس، داروهای ضد قارچ، داروهای آرتریت روماتوئید و داروهای ایمنوساپرس و پیوند مطرح می باشد.

این شرکت با داشتن تیمی مجرب از متخصص داروسازی و بیوتکنولوژی و شیمیست در حوزه تحقیق و توسعه، محصولات و مارکتینگ و فروش توانسته است بیش از ٢٢ درصد سهم بازار داروهای شیمی ضدسرطان را به خود اختصاص دهد.

۳-آن شرکت معظم یکی از شرکت های مطرح در سطح خاورمیانه در تولید داروهای خاص است، چه پارامترهایی این شرکت را وارد چنین سطحی از تولید در کشورمان کرده است و هم اکنون در بازار مصرف صادراتی کشور هم دارای چه جایگاهی می باشد؟

شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی به عنوان اولین و بزرگترین سایت تخصصی داروهای ضدسرطان در ایران و در خاورمیانه ضمن تامین و تولید محصولات با کیفیت جهت هموطنان ایرانی با چهار استراتژی مهم ذیل جایگاه شایسته ای را در بازارهای مصرف صادراتی کسب

نموده است:

۱-ورود به بازارهای بین المللی و صادراتی

۲-ورود به بازارهای جدید دارویی با نیاز به سرمایه گذاری محدود

۳-توسعه و بهینه سازی فرآیند بازاریابی محصولات

۴-تمرکز صادراتی بر روی محصولات رقابتی بازار داخلی

این شرکت در سال ١۴٠١ از نظر آمار صادرات در بین شرکت های گروه دارویی برکت مقام اول و در کل شرکت های داروسازی ایران مقام چهارم را کسب نمود که این امر برگی زرین بر کارنامه ی صادراتی شرکت افزود.

۴-اطلاعات به دست آمده نشانگر کیفیت تولیدات شرکت داروسازی سبحان انکولوژی در خاورمیانه است، رسیدن به این مهم آیا با دانش بومی اتفاق افتاده؟ عوامل موثر در بخش تحقیق و توسعه شرکت که منتج به تولید با کیفیت صادرات گرا شده است را ذکر بفرمایید؟

کیفیت محصولات تولیدی شرکت سبحان انکولوژی ناشی از فرایندهای موفق تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و تولید با استفاده متخصصین داخلی آموزش دیده است. همچنین همکاری مستمر با شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی و تامین مواد اولیه با کیفیت نیز منجر به محصولات ضد سرطان با کیفیت شده است.

۵-در حال حاضر در کدام کشورهای دنیا بازار صادراتی برای تولیدات شرکت فراهم شده و برای توسعه بازار هدف چه برنامه هایی در دست اقدام است.

بازارهای بالفعل این شرکت کشورهای: عراق و اقلیم کردستان، سوریه، ونزوئلا، بولیوی، فیلیپین و یمن و بازارهای بالقوه ی این شرکت کشورهای روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، نیکاراگوئه، ویتنام، سریلانکا، لبنان، اوگاندا و کنیا می باشد.

شرکت در سال جاری با دریافت GMPکشور کنیا به عنوان Hubکشورهای شرق افریقا، اولین گام را برای ورود به کشورهای حوزه ی شرق افریقا برداشت.

۶-آیا در آینده نزدیک قرار است نوع جدیدی از محصول در شرکت تولید شود و با در آتی که برنامه ای به لحاظ توسعه در خط تولید و تولید محصول جدید برنامه ریزی شده است؟

در حال حاضر بیش از ٣٠ قلم محصول هازارد و با فناوری بالا در سایر حوزه های درمانی شامل رد پیوند، روماتوئید، ضد قارچ و عروقی در پایپلاین شرکت موجود بوده و شرکت سبحان انکولوژی بسیاری از این داروها را به عنوان اولین تولید کننده در آینده ای نزدیک در اختیار بیماران قرار خواهد داد.

۷-میزان فرصت های شغلی ایجاد شده در شرکت را اشاره کنید و آیا برنامه ای برای توسعه فرصت های شغلی وجود دارد؟

شرکت سبحان انکولوژی تعداد ٢٠٠ نفر نیروی انسانی متخصص دارد که با توجه به پروژه های تعریف شده، این شرکت برای توسعه فرصت های شغلی نیز برنامه ای مدون خواهد داشت.

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه