• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

صدور پیام تبریک مدیرعامل شهر صنعتی رشت به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۲

سه شنبه ۱ام فروردین ۱۴۰۲
مدیر

به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز، مدیرعامل شهر صنعتی رشت، طی پیامی، این عید را به تمامی فعالان اقتصادی و نیز کارکنان شهر صنعتی رشت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهر صنعتی رشت، پیام مهندس مهدوی بشرح ذیل می باشد:

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ ینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود؛ ما نیز آینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز را که یادگار نیاکان و پیام‌ آور دوستی، عشق و محبت، است به تمامی فعالان ارجمند اقتصادی، بویژه مدیران و کارکنان پرتلاش واحدهای تولیدی شهر صنعتی رشت و نیز همکاران دلسوز اینجانب در شهر صنعتی تبریک عرض نموده و از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را سال نو برای همگی آرزومندم و امیدوارم سال ۱۴۰۲ شاهد توسعه و رونق روز افزون در بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار ایران عزیزمان باشیم.

میرشمس الدین مهدوی سعیدی
مدیرعامل شهر صنعتی رشت

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه