• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

شرکت های خدمات فنی مهندسی متخصص در امر انرژی آماده ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی هستند

چهارشنبه ۲۸ام دی ۱۴۰۱
مدیر

رییس انجمن خدمات فنی و مهندسی استان گیلان گفت: شرکتهای خدمات فنی و مهندسی متخصص در امر حوزه انرژی،  آماده ارائه آموزش ها و مشاوره های لازم در استفاده از فناوری های نوین و استفاده از انرژی های جایگزین و تجدید شونده در بخش صنعت می باشند.

ثمره شیوعی با بیان اینکه فناوری های جدید مناسب با تولید و همچنین بررسی صنایع و کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برای بهسازی ساختار می تواند کمک موثری در مصرف صحیح انرژی را ارایه کند، اظهار کرد: انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی در صنایع کمک شایانی در جهت حل کمبود سوخت و مانع قرار گرفتن صنایع در مرحله بحران هستند.
وی افزود: مشاوران متخصص در امر انرژی شرکت های خدمات فنی و مهندسی گیلان آماده ارائه آموزش و مشاوره های لازم در استفاده از فناوری های نوین و استفاده از انرژی های جایگزین و تجدید شونده می باشند.
رییس انجمن تخصصی صنایع همگن خدمات فنی و مهندسی استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اهمیت انرژی در صنایع، یکی از مواردی که همواره شرکت های خدمات فنی و مهندسی در سالهای اخیر برای ترویج آن در تلاش بودند، ارائه صحیح الگو ،فرمول و  فناوری های نوین در صنعت بوده است.
شیوعی گفت: شرکت های عضو انجمن خدمات فنی و مهندسی آمادگی دارند تا واحدهای صنعتی استان را در جهت تحقق اهداف مذکور یاری نمایند.
  1. منبع: گسترش تولید و تجارت

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه