• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

رییس موسسه دانش و صنعت اعلام نمود: دعوت از فعالان صنعتی بویژه صنایع کوچک جهت حضور در تورهای صنعتی

پنجشنبه ۱۹ام خرداد ۱۴۰۱
مدیر

رییس موسسه دانش و صنعت از برگزاری پنج تور صنعتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی گیلان خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این تورهای صنعتی، بازدید از امکانات و روندی است که منجر به موفقیت صنایع استان می شود.

ثمره شیوعی گفت: این پنج تور صنعتی شامل بازدید از صنایع موفق شرق گیلان غرب گیلان، مرکز استان، یک استان همجوار و یک استان غیر همجوار می باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه صنعت، انجام امور بایستی سنجیده و عمیق صورت پذیرد، گفت: برگزاری چنین تورهای صنعتی منجر به ایجاد انگیزه جهت بالا بردن توان صنایع، هم افزایی  مابین بازدیدکننده و بازدید شونده، رفع نیازهای فناورانه، ارائه پیشنهادهای همکاری طرفین و ارائه خدمات تولیدی و صنعتی و معرفی محصولات جهت مبادله اطلاعات و نیازمندی محصولات دیگر صنایع و در نتیجه عقد قرارداد همکاری خواهد شد.
رییس هیئت مدیره موسسه آموزشی صنعت و دانش با بیان اینکه این تورهای صنعتی، ماهی یکبار برگزار می شود، ادامه داد: بازدید از فناوری و اطلاعات به روز صنایع موفق، نحوه توسعه بازار، نحوه صادرات، بازدید از فرآیند تحقیق و توسعه در صنایع،  چگونگی کارآفرینی و توسعه کمی و کیفی در خدمات و صنایع از اهداف مهم برگزاری این تورهای صنعتی است.
شیوعی با بیان اینکه اولین تور صنعتی در شرق گیلان و در ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری برگزار می شود، افزود: فعالان بخش صنعت بویژه صنایع کوچک، اساتید دانشگاه و همه کسانی را که دغدغه صنعت دارند به این تور صنعتی دعوت نموده و امیدواریم با برگزاری و اجرای تورهای صنعتی در سالی که مزین به تولید، اشتغال آفرین ، دانش بنیان است، گام های خوب و موثری برای صنعت استان گیلان و کشور عزیزمان ایران برداشته شود.
منبع: گسترش تولید و تجارت

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه