• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

در صدور آراء مربوط به واحد های تولیدی باید دقت شود ، هیچ حکمی منجر به تعطیلی واحد ها نگردد

سه شنبه ۱۲ام دی ۱۴۰۲
مدیر

رییس کل دادگستری استان در مراسم افتتاح شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه شهر صنعتی رشت عنوان کرد : در صدور آراء مربوط به واحد های تولیدی باید دقت شود ، هیچ حکمی منجر به تعطیلی واحد ها نگردد.

به گزارش  رشت امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم افتتاح شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه شهر صنعتی رشت  با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان، مدیرعامل شهر صنعتی رشت و تعدادی از مدیران منتخب واحدهای تولیدی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در این مراسم با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تولید و اشتغال تصریح کرد: در این راستا برنامه مدونی در دستگاه قضایی تدوین شد و ستادی به نام ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان ها  شکل گرفت که خروجی های خوبی به دنبال داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان های مختلف با ورود دستگاه قضایی احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

رییس شورای قضایی ضمن قدردانی از فعالان تولیدی گفت:  امروز شما هرم اصلی تولید و ارز آوری در کشور هستید و با مبارزه  در جبهه اقتصادی در مقابل هجمه و تحریم دشمنان بخشی از نیازهای کشور را تامین می کنید .

وی اذعان داشت:  سرمایه گذاران و تولید کنندگانی که در راستای لبیک به  فرامین مقام معظم رهبری با همه مشکلات، واحدهای تولیدی را فعال نگه داشته اند به خلق خدا خدمت کرده و در نزد پرودگار ماجورند.

این مقام ارشد قضایی تلاش مدیران شهر صنعتی رشت در حوزه آب، برق و گاز را امری مبارک خواند و افزود: این تلاش ها قابل تقدیر است زیرا بستر مناسبی برای تولید کنندگان فراهم می نماید.

وی با اشاره به اهمیت مساله بهداشت و محیط زیست در همه حوزه‌ها ها اظهار داشت: میزان خروجی پساب های صنعتی باید به حداقل برسد زیرا بسیار پر خطر بوده و در صورت ورود به مزارع، آلودگی های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان گیلان یکی از راه های حمایت از تولیدکنندگان را ایجاد شعبه ویژه صلح و سازش در شهرک های صنعتی عنوان نمود و گفت: اعضاء این شعب باید تلاش کنند تا اختلاف های حقوقی واحد های تولیدی را مرتفع نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در صدور آراء مربوط به واحد های تولیدی باید دقت شود تا هیچ حکمی منجر به تعطیلی واحد ها نگردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با تاکید بر توجه به حق و حقوق کارگران تصریح کرد: بخش مهمی از توسعه و پیشرفت بنگاه های اقتصادی  مرهون تلاش کارگران خدوم و زحمتکش است.

در این مراسم، مدیرعامل شهر صنعتی رشت نیز به ارائه گزارشی از وضعیت، خدمات و مشکلات موجود در شهر صنعتی پرداخت و راهکارهایی جهت حل مسایل مرتبط ارائه نمود.

میرشمس الدین مهدوی سعیدی، ظرفیت ایجاد شده در زمینه برخی زیرساختهای اساسی مورد نیاز تولید از جمله برق، آب، گاز، فیبر نوری و مسیرهای دسترسی، توسعه فعالیتها و افزایش میزان اشتغال در شهر صنعتی رشت را از جمله نقاط قوت شهر صنعتی عنوان نمود.

وی همچنین مهمترین مشکلات موجود در شهر صنعتی رشت را نیاز به ترمیم آسفالت معابر، تسریع در روند احداث تصفیه خانه مرکزی فاضلاب و اجرای طرح روشنایی معابر دانست.

در پایان این مراسم احکام اعضای شعبه شورای حل اختلاف ویژه شهر صنعتی رشت توسط رییس کل دادگستری استان اعطا شد.

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه