• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

داروسازی کاسپین تامین موفق به کسب بالاترین نشان جایزه تعالی منابع انسانی در سطح کشور شد

چهارشنبه ۲۲ام دی ۱۴۰۰
مدیر

در سیزدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، شرکت داروسازی کاسپین تامین موفق به کسب بالاترین امتیاز و اخذ جایزه”سطح نشان” گردید.

شرکت داروسازی کاسپین تامین (از گروه دارویی تامین- شستا) در ارزیابی های سیزدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی که به همت  انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار شد؛ با کسب بالاترین سطح جایزه در بین ۱۵ شرکت برتر از سراسر کشور؛ موفق به اخذ”سطح نشان” گردید و تندیس برنز این دوره به حامد صابونی مدیرعامل شرکت کاسپین تامین اهدا شد.

گفتنی است مجموعاً پانزده شرکت موفق به کسب امتیاز در سیزدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح اخذ “سطح گواهینامه”، “سطح تقدیرنامه” و “سطح نشان” شدندکه از این بین “سطح نشان” به عنوان بالاترین امتیاز به دو شرکت در سطح کشور از جمله شرکت داروسازی کاسپین تامین تعلق گرفت.

پی نوشت: جایزه تعالی منابع انسانی، توسط انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شد و سازمان های پیشرو هر ساله بر مبنای مدل تعالی منابع انسانی می‌توانند در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی حضور یابند.

مدل تعالی منابع انسانی یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌نماید با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی سازمان نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه ریزی کنند.

منبع: گسترش تولید و تجارت گیلان

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه



محمد قلی پور

پاسخ

به مجموعه ارزشمند کاسپین تأمین تبریک می گویم. تشکر از اطلاع رسانی شما