• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

آمادگی انجمن خدمات فنی مهندسی گیلان جهت تسهیل ارائه خدمات مشاوره ای به واحدهای تولیدی

دوشنبه ۱۹ام اردیبهشت ۱۴۰۱
مدیر

رییس انجمن خدمات فنی مهندسی گیلان، با هدف توسعه تعامل با واحدهای تولیدی و معرفی ظرفیتهای موجود در شرکتهای خدمات فنی مهندسی استان، با مدیرعامل شهر صنعتی رشت دیدار نمود.

در این نشست، که با حضور معاون شهر صنعتی رشت برگزار شد، رییس انجمن فنی مهندسی گیلان، ضمن ارائه گزارشی از توانمندیهای اعضای این انجمن گفت: حضور شرکتهای فعال در عرصه تخصصحمایتهای مختلف اعم از خدمات مشاوره ای در زمینه نرم افزاری، تاسیسات، انرژی، شیمی، محیط زیست، راه اندازی صنایع، آموزشی و پژوهشی و… ظرفیت کم نظیری برای پشتیبانی از صنایع در استان فراهم نموده است.

ثمره شیوعی افزود: آمادگی لازم در مجموعه های عضو این انجمن در راستای رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی و حتی صادرات خدمات فنی مهندسی و ارز آوری برای کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: توسعه تعامل بین این انجمن و واحدهای صنعتی در حل مسایل صنعت و کمک به شکوفایی بیشتر صنایع نقش موثری ایفا خواهد نمود.

مدیرعامل شهر صنعتی رشت نیز در این نشست با بیان ظرفیتهای فراوان موجود در صنایع شهر صنعتی رشت گفت: بر اساس شرایط و الزامات امروز، ارتقای سطح دانش و فناوری صنایع از طریق ارائه خدمات فنی مهندسی و مشاوره ای در رقابت پذیری شرکتهای تولیدی و موفقیت آنها بسیار تاثیرگذار می باشد.

میر شمس الدین مهدوی افزود: شهر صنعتی رشت به عنوان قطب مهم صنعت استان و استقرار واحدهای شاخص تولیدی بویژه در زمینه تولید قطعات خودرو، صنایع دارویی و بهداشتی، محصولات سلولزی، فولاد و محصولات فلزی، صنایع غذایی و… دارای ظرفیتهای زیادی برای پذیرش خدمات مشاوره ای در زمینه فنی، زیست محیطی، انرژی و نرم افزاری است.

وی همچنین گفت: با عنایت به رویکرد موجود در سالجاری بر اساس شعار سال و لزوم توجه ویژه به ورود هرچه بیشتر دانش و فناوری به حوزه تولید، آمادگی لازم جهت حمایت از فعالیتهای دانش محور و ارائه خدمات متناسب با این مقوله به صنایع وجود دارد.

منبع: گسترش تولید و تجارت گیلان

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه