توجه ویژه به مبحث HSEE مهم ترین راهکار پیشگیری از اغلب حوادث و تهدیدات در حوزه صنعت است

چهارشنبه ۲۹ام دی ۱۴۰۰
مدیر

جانشین معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست کارگروه شیمیایی و صنعت پدافند غیرعامل استان گیلان بر رعایت دقیق الزامات HSEE در صنعت بویژه صنایع بزرگ و حساس تاکید نمود.

حمیدرضا محمدی که همراه با هیاتی از سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان گیلان سفر نموده، در جمع اعضای کارگروه شیمیایی و کارگروه صنعت پدافند استان، گفت: مسئولیت حفاظت و تداوم عملکرد زیرساختهای کشور بر عهده این سازمان می باشد.
وی افزود: در جنگ هیبریدی که امروزه در جهان در جریان است، نگاه امنیت محور پدافند غیرعامل و اتخاذ تدابیر مناسب برای پیشگیری از بروز تهدیدات احتمالی می بایستی در اولویت نگاه مدیران حوزه اقتصادی بویژه مسئولان حوزه صنعت و تولید قرار گیرد.
وی تصریح کرد: توجه جدی به مباحث آمایش صنعتی و برنامه ریزی صحیح برای اولویت بندی سرمایه گذاری در صنایع مختلف و رعایت الزامات آمایش در پراکندگی جغرافیایی صنعت در زمینه پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده موثر می باشد.
محمدی همچنین گفت: تهدیدات امروز، اغلب فناور پایه هستند و لزوم ارتقای دانش و مهارت مدیران بخشهای مختلف اقتصادی در این زمینه و آشناسازی آنان با مباحث پدافند غیرعامل بسیار ضروری است.

منبع: گسترش تولید و تجارت گیلان

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه