تلاش‌ها برای رفع موانع تولید در گیلان

دوشنبه ۱۵ام آذر ۱۴۰۰
مدیر

فرماندار رشت: رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال دغدغه اصلی مسوولان و کارگزاران دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ فرماندار رشت در بازدید مجتمع ذوب آهن فولاد خزر رشت گفت: مهمترین دغدغه مسوولان و کارگزاران در گیلان برطرف کردن موانع تولید و ایجاد اشتغال در استان است، چون یکی از دلایل اصلی ایجاد ناهنجاری‌ها در جامعه بیکاری است.
علی فتح اللهی با بیان اینکه نباید اجازه داد پروسه‌های وقت گیر اداری و موانع ساختاری، در مسیر تولید و اشتغال خلل ایجاد کند افزود: با جدیت از طرح‌های توسعه‌ای در بخش صنعت، حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و نهایت تلاش و اهتمام خود را برای این مهم به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات این واحد صنعتی به طور دقیق پیگیری و چاره اندیشی شود، گفت: در همین راستا کارگروهی متشکل از ادارات ذیربط، برای از میان برداشتن مشکلات پیش رو و تسریع در روند رو به رشد این واحد صنعتی در محل فرمانداری رشت تشکیل می‌شود.
مجتمع ذوب آهن فولاد خزر با تولید شمش‌های های فولادی و تامین مواد اولیه شرکت‌های میلگرد فعالیت می‌کند که در صورت حمایت از طرح توسعه و رفع موانع تولید پیش روی این کارخانه، قابلیت افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان گیلانی را به صورت مستقیم خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه