• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

تشریح طرح بکار گیری دانشجویان مستعد در بنگاه های اقتصادی (بورسیه صنعتی) بنیاد ملی نخبگان

دوشنبه ۱ام خرداد ۱۴۰۲
مدیر

مدیرکل دفتر فناوری و نوآوری وزارت صمت، از برگزاری نشست آنلاین با هدف تشریح طرح بکار گیری دانشجویان مستعد در واحدهای اقتصادی (بورسیه صنعتی) بنیاد ملی نخبگان در روز چهارشنبه سوم خرداد خبر داد.

علی بابایی گفت: این نشست ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲ بصورت آنلاین برگزار می گردد و از تمامی شرکتهای دارای پروانه تحقیق و توسعه، واحدهای دانش بنیان و مجموعه های فعال در عرصه فناوری دعوت به عمل می آید در این نشست شرکت نمایند.

وی افزود: لینک این نشست به نشانی https://vc.bmn.ir/ch/yazd می باشد و شرکتهای محترم می توانند از طریق لینک مذکور و به عنوان کاربر میهمان در این نشست شرکت نمایند.

بابایی همچنین در خصوص طرح بورسیه صنعتی گفت: در این طرح، دانشجویان مستعد، در ابتدای تحصیل با همکاری واحدهای اقتصادی گزینش و سپس با حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان بورسیه شده و بعد از اتمام بورسیه نیز در همان واحد اقتصادی مشغول به فعالیت خواهند شد و حتی امکان انجام خدمت سربازی نیز در آن واحد در قالب طرح جایگزین را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در طول زمان بورسیه نیز، بنیاد ملی نخبگان با همکاری واحد اقتصادی و وزارت صمت، حمایتهای ویژه ای برای دانشجویان مذکور ارائه خواهند نمود.

مدیرکل دفتر فناوری و نوآوری وزارت صمت در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات در چارچوب این طرح، امکان تغییر رشته های تحصیلی دانشجویان مذکور تا ۴۰ واحد درسی و مبتنی بر نیاز واحدهای اقتصادی بر اساس آیین نامه ابلاغی وزات علوم، تحقیقات و فناوری می باشد.

مدیران محترم واحدهای تولیدی جهت اطلاع از شیوه نامه و مطالعه پاسخ برخی سوالات مطرح در خصوص این طرح می توانند از طریق لینکهای زیر اقدام نمایند.

شیوه نامه بورسیه صنعتی

سوالات پرتکرار طرح بورسیه صنعتی

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه