• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

بهره گیری از فناوری های نوین برای بازگشایی واحدهای تولیدی راکد

دوشنبه ۱۲ام اردیبهشت ۱۴۰۱
مدیر

 استاندار گیلان با اشاره به وجود واحدهای راکد و نیمه فعال زیاد در این استان، گفت: از فناوری های نوین برای بازگشایی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استفاده شود.

اسدالله عباسی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت تولیدی دارویی با اشاره بهره گیری این واحد از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: باید با هم افزایی و تلاش مضاعف در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

عباسی به حمایت و پشتیبانی دولت از کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و افزود: کارگر، کارفرما و دولت سه ضلع مثلث شکوفایی اقتصادی هستند که باید با یکدیگر تعامل بسیار نزدیکی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان واحدهای نیمه فعال و راکد زیادی وجود دارد، اضافه کرد: باید واحدهای راکد با بهره گیری از دانش نوین وارد چرخه تولید و این روند در واحدهای نیمه فعال با رویکرد کارآفرینی توسعه یابد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف واحدهای تحت‌تملک بانک‌ها، ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید در واحدهای تولیدی از دیگر تصمیمات استان در حوزه تولید است.

وی با اشاره به اینکه تعهد استان در سال‌جاری ایجاد ۳۰ هزار شغل است، افزود: تحقق بخشی به سهم تولید گیلان در رشد اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه