• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

برگزاری دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه از اواسط بهمن ماه در گیلان

دوشنبه ۳ام بهمن ۱۴۰۱
مدیر

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت گیلان از برگزاری دوره مدیریت تحقیق و توسعه در استان از اواسط بهمن ماه خبر داد.

اسماعیل مقدس به برگزاری دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه به صورت آنلاین در گیلان اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی ۵ روزه برگزار می شود و همه علاقمندان از واحدهای صنعتی می توانند برای شرکت در آن ثبت نام کنند.
وی افزود: به افرادی که در این دوره شرکت کنند گواهینامه دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه اعطا خواهد شد و برای واحدهای صنعتی که افراد را برای شرکت در دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه معرفی نمایند، پروانه  تحقیق و توسعه صادر خواهد شد.
مقدس خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی افراد از اهمیت تحقیق و توسعه بیش از پیش مطلع می شوند و می توانند واحدهای شان را به سمت دانش بنیان شدن سوق دهند.
وی تصریح کرد : در حال حاضر ۱۴۷ واحد صنعتی در گیلان دارای پروانه تحقیق و توسعه هستند و از سایر واحد‌های صنعتی دعوت می شود برای شرکت در این دوره و اخذ پروانه اقدام کنند.
رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت گیلان گفت: با گذراندن دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه افراد تشویق می شوند به سمت کارهای تحقیقاتی بروند، در ضمن واحدهایی که دارای پروانه مذکور باشند و بتوانند با مراکز دانشگاهی قرارداد ببندند از معافیت های مالیاتی برخوردار خواهند شد.
وی افزود: هر ساله برگزاری این دوره انجام می‌شود و در سال جاری اولین دوره مدیریت تحقیق و توسعه در تیرماه برگزار شده بود و این دومین دوره در امسال خواهد بود.

وی همچنین گفت: متقاضیان شرکت در این دوره می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر، از طریق شماره تماس ۰۱۳۳۳۴۲۱۶۹۹ اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت گیلان، در زمینه ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: گسترش تولید و تجارت

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه