بازدید معاون وزیر صمت از گروه صنعتی ایران رادیاتور

سه شنبه ۵ام اردیبهشت ۱۴۰۲
مدیر

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در جریان برنامه های سفر به استان گیلان، با حضور در شهر صنعتی رشت، از شرکت ایران رادیاتور بازدید نمود.

محمد مهدی برادران با اشاره به اینکه حمایت از تولید یک اصل پذیرفته برای دولت است، گفت: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات با فراهم سازی بستر تولید و اشتغال قابل حل است.

معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و اقتصاد دریا، بیان کرد: تولید و اقتصاد محور توسعه و پیشرفت گیلان است و این مهم با بسترسازی در زمینه تولید محقق می‌شود.

برادران با اشاره به شعار راهبردی سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، اضافه کرد: رشد تولید در گرو حمایت و توجه ویژه به صنعت و تولید است.

وی افزود: بررسی چالش ها و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تجاری در صدر امور است و ظرفیت های صنعتی گیلان علیرغم اقلیم توریستی و گردشگری مطلوب و قابل اعتنا می باشد و برای اعتلای این پتانسیل و توسعه صادرات غیرنفتی آن می‌بایست بیشتر تلاش شود.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد خوب تولید در بخش های مختلف در سال گذشته گفت: وزارت صمت حامی تولید است و هدف ما این است که در مسیر تولید کنندگان و صنعتگران مانعی وجود نداشته باشد.
برادران همچنین گفت: برای تحقق شعار سال “مهار تورم و رشد تولید” باید دست به دست هم بدهیم تا تولید و صادرات هدف‌گذاری شود.

گفتنی است، در جریان سفر به استان، طرح توسعه واحد تولیدی روکش ملامینه آرین مریم با ظرفیت تولید حدود ۸ هزار مترمربع در سال و با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۱۵ نفر با حضور استاندار گیلان و معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح شد.
معاون وزیر صمت طی سفر یک روزه به گیلان از واحدهای صنعتی پارس خزر و ریسندگی گیلان نیز بازدید نمود.

همچنین، دیدار با فعالان منتخب اقتصادی استان در منطقه آزاد انزلی، از دیگر برنامه های معاون وزیر صمت در گیلان بوده است.

 

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه