• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

بازدید رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار کشور از شرکت پگاه گیلان

چهارشنبه ۸ام آذر ۱۴۰۲
مدیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، «حبیب الله جلیلی» رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به گیلان به همراه سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و هیات همراه از کارخانه پگاه گیلان بازدید کرد.

جلیلی پیش از بازدید از خطوط تولید طی نشستی با مدیرعامل شرکت پگاه گیلان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان آخرین وضعیت از عملکرد این کارخانه در بخش های مختلف نظیر تولید، صادرات، اجرای قوانین کار و ایمنی قرار گرفت.

در این نشست مسئول ایمنی شرکت پگاه گیلان نیز گزارشی از اقدامات این شرکت در حوزه ایمنی، بهداشت حرفه ای و دیگر موضوعات مرتبط با این بخش ارایه داد و گفت: برای دو سال پیاپی حوادث کار شدید که منجر به وقفه در تولید شود به صفر رسیده است.

جلیلی در این نشست گفت: تولیدگران و کارفرمایان باید به این باور برسند که هزینه ها و اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی، بهداشت و سلامت روان در واقع سرمایه گذاری  است و موجب بهره وری نیروکاری و رونق در تولید نیز می شود.

وی با بیان این مطلب بخش عمده از موفقیت های شرکت پگاه گیلان را در تولید محصولات متنوع حاصل توجه مدیران این مجموعه به موضوع ایمنی، بهداشت و سلامت روان دانست و از تلاش های آنان قدردانی کرد.

شرکت پگاه گیلان با ۲۱۴ نیروی کار از شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در شهرک صنعتی رشت فعالیت دارد.

این شرکت محصولات خود را به شرکت های کانادا، افغانستان، عراق و آذربایجان صادر می‌کند.

بنا به اعلام مدیرعامل پگاه گیلان و بازرسی های صورت گرفته در این شرکت مشکلی در خصوص پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد.

نشست با بازرسان کار، شرکت در همایش hse و بازدید از واحدهای تولیدی از برنامه های سفر رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت  تعاون ، کار، و رفاه اجتماعی به استان گیلان بوده است.

 

 

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه