• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

بازدید راویان پیشرفت از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران در شهر صنعتی رشت

چهارشنبه ۲۹ام آذر ۱۴۰۲
مدیر

در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی و همچنین به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام و پیشرفت کشور و استان در عرصه های مختلف خبرنگاران استان به همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان و با همراهی مدیرکل صمت گیلان در قالب کاروان راویان پیشرفت از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران در شهر صنعتی رشت بازدید کردند.

ایران قوی / تکیه بر توان داخلی / حمایت از کالای ایرانی

اسماعیل عمو زاده مدیر تولید سایت کمک فنر شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو در شهر صنعتی رشت در جریان بازدید خبرنگاران از این شرکت اظهار کرد: این شرکت بصورت مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر و بصورت غیر مستقیم برای ۵ هزار نفر اشتغالزایی کرده است.

وی افزود: کمک فنر ماشین محصولی خاص شبیه به موتور خودرو و دارای تکنولوژی خاصی است و شرکت فرآوری و ساخت توانایی طراحی و تولید این محصول را دارد.

عموزاده با اشاره به کیفیت بالای کمک فنر تولید شده در این شرکت تصریح کرد: این شرکت با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار کمک فنر در استان گیلان و در شهر صنعتی رشت فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: کمک فنر تولید شده این شرکت علاوه بر اینکه تمام نیاز بازار ایران (حدود صد درصد ایران خودرو و کرمان موتور و همچنین ۶۰ درصد سایپا) را تامین می کند به کشور روسیه نیز صادر می شود.

مدیرتولید سایت کمک فنر شرکت فرآوری و ساخت گفت: فاز توسعه در راستای تولید روزانه ۴۰ هزار کمک فنر در سفر آتی رییس جمهور به گیلان افتتاح می شود.

لازم به ذکر است خبرنگاران استان طی بازدید از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو در شهر صنعتی رشت از نزدیک با مراحل تولید در این شرکت آشنا شدند.

منبع: لیجار

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه