• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

بازارچه کسب و کار دانش آموزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان افتتاح شد

چهارشنبه ۲۷ام اردیبهشت ۱۴۰۲
مدیر

بازارچه کسب و کار دانش آموزی استان گیلان، صبح امروز با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان افتتاح شد.

رییس اداره فنی و حرفه ای و کار دانش اداره کل آموزش و پرورش گیلان در گفتگو با رسانه “گسترش تولید و تجارت” با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه، ۲۰۰ مدرسه شامل ۱۲۰ هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش و ۸۰ مدرسه متوسطه اول در قالب غرفه های نمایشگاهی حضور دارند.

رسول احمدیان افزود: این غرفه ها در ۴ گرایش صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر فعالیت دارند و دانش آموزان شرکت کننده از سراسر استان، به ارائه توانمندیها و فروش تولیدات خود در آن می پردازند.

وی تصریح کرد: مهمترین اهداف برگزاری این رویداد، شامل ایجاد ارتباط موثر بخش آموزش و پرورش با بازار و محیط کسب و کار، تقویت آموزش همراه با تولید و توجه به مباحث کارآفرینی برای دانش آموزان می باشد.

وی همچنین گفت: دانش آموزان عزیز، در این نمایشگاه با رویه های بازاریابی و فروش محصول، آشنا شده و این برنامه در زمینه هدایت شغلی و تشویق و ایجاد انگیزه برای آنان موثر خواهد بود.

احمدیان در ادامه گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف آشناسازی دانش آموزان با فضای کسب و کار و آموزش همراه تولید نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

وی افزود: بازدید فعالان حوزه کسب و کار از جمله مدیران شرکتهای تولیدی و تجاری استان از این نمایشگاه و آشنایی با ظرفیتها و توانمندیهای حوزه دانش آموزی می تواند در ایجاد تعامل و همکاری سازنده در راستای ارتقای فعالیتهای تولیدی و فناورانه دانش آموزی موثر واقع گردد.

بر اساس این گزارش، بازارچه کسب و کار دانش آموزی استان که صبح امروز افتتاح گردید، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت از ساعت نه صبح تا ۶ عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه