اهداء گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت داروسازی کاسپین تامین

پنجشنبه ۹ام آذر ۱۴۰۲
مدیر

شرکت داروسازی کاسپین تامین موفق به کسب گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان از “هفتمین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان” از سوی استاندار و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت کاسپین تامین، هفتمین همایش تقدیر از بنگاه های اقتصادی منتخب استان گیلان در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان، در روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ در محل سالن همایش استانداری گیلان برگزار شد.

در این همایش شش بنگاه اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان طی مراسمی با حضور استاندار، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران استان، تشکل های صنعتی و صنفی و صاحبان صنایع با اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

شرکت داروسازی کاسپین تامین با طراحی فرایندهای مبتنی بر مشتری مداری و برنامه‌ریزی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در سومین سال حضورش موفق به کسب گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانی سال ۱۴۰۱ گردید. این گواهینامه پس از انجام ارزیابی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت داروسازی کاسپین تامین اعطا شده است.

این جایزه معتبرترین جایزه استانی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به برگزیدگان اعطا می گردد.

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه