• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

افتتاح نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در رشت

چهارشنبه ۱۱ام آبان ۱۴۰۱
مدیر

هفدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های رشت افتتاح و گشایش یافت.

مجری نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با هفدمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و صنایع وابسته افتتاح شده است.
مرتضی ساجدی افزود: این نمایشگاه از امروز لغایت ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۱ برپا است.
وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران، گیلان، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان، یزد، گلستان و البرز در این نمایشگاه حضور دارند.
ساجدی افزود: محل برگزاری نمایشگاه واقع در جاده تهران، نمایشگاه بین المللی استان گیلان است و هر روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ آماده خدمات رسانی به بازیدکنندگان می باشد.
وی همچنین گفت: از جمله محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی شامل کمباین، تراکتور، نشاء‌کار، دروگر، وجین کن و سایر ادوات کشاورزی شامل سم‌پاش و کودپاش است و علاوه بر این محصولات سایر نهاده های کشاورزی شامل کود، سم، بذر و تجهیزات آبیاری و همچنین خوراک دام و طیور، مکمل‌ها، آنزیم‌ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه‌های جوجه‌کشی و سیستم‌های تهویه مختص مرغداری ها و سالن های گلخانه نیز در آن در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارایه آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در ضمیمه صنعت کشاورزی و دام طیور، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان عنوان نمود.
همچنین به گفته وی، ایجاد و گسترش نمایندگی شرکت های معتبر ملی در سطح استان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

منبع: گسترش تولید و تجارت گیلان

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه