• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

استقرار نماینده راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت در شهر صنعتی رشت/ واحدهای تولیدی جهت ثبت نام و درج آمار تولید اقدام نمایند

چهارشنبه ۵ام بهمن ۱۴۰۱
مدیر

با عنایت به اطلاع رسانی های قبلی و نظر به راه اندازی سامانه جامع تجارت، تمامی واحدهای تولیدی در سراسر کشور، ملزم به اظهار تولید در سامانه مذکور می باشند.

به گزارش روابط عمومی شهر صنعتی رشت، بر اساس تصمیم وزارت صمت، عدم ثبت نام و ارائه آمار تولید در سامانه مذکور توسط واحدهای تولیدی، به منزله عدم فعالیت شرکت تلقی شده و منجر به تعلیق خودکار پروانه بهره برداری خواهد شد.

بر اساس این گزارش، واحدهای تولیدی حداکثر تا تاریخ ۱۳ بهمن سالجاری فرصت دارند تا اقدامات لازم در این زمینه اعم از ثبت نام، اخذ کد نقش، اخذ شناسه کالا و نهایتا ثبت آمار تولید از ابتدای سالجاری را به انجام رسانند.

این گزارش می افزاید: در همین راستا، با مساعدت مدیرعامل شهر صنعتی رشت، به منظور تسهیل و تسریع در امور، نماینده شرکت همکار در اجرای این طرح، از تاریخ ۸ تا ۱۱ بهمن ماه سالجاری در دفتر شهر صنعتی رشت، جهت راهنمایی نمایندگان واحدهای تولیدی برای ثبت نام و پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره های لازم مستقر می باشد.

 بر اساس این گزارش؛ از مدیران و نمایندگان محترم واحدهای تولیدی مستقر در شهر صنعتی رشت درخواست می گردد، به منظور جلوگیری از بروز چالش های احتمالی ناشی از عدم ثبت نام در سامانه مذکور، در زمان مقرر نسبت به این امر اقدام و در صورت نیاز به راهنمایی و تسهیل در ثبت نام در تاریخ ۸ تا ۱۱ بهمن، از ساعت ۹ تا ۱۴ به نماینده شرکت سیب سامانه در دفتر شهر صنعتی رشت مراجعه نمایند.

فایل راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت را از اینجا دانلود نمایید

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه