• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

آغاز همکاریهای مشترک مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با مرکز مطالعات اقتصادی اوراسیا

دوشنبه ۱۶ام آبان ۱۴۰۱
مدیر
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان (گروه دانش بنیان کاشف) با رئیس مرکز مطالعات اقتصادی اوراسیا دیدار نمود.
رئیس مرکز مطالعات اقتصادی اوراسیا در این دیدار گفت: ترویج و توسعه تجارت بین کشورهای حوزه اوراسیا، استفاده گسترده از نوآوری و جذب سرمایه گذاری، حمایت از منافع جامعه تجارت در دستگاههای دولتی و خودمختار کشورهای هدف حمایت از کارآفرینان از مهمترین برنامه های این مرکز است.
دکتر مهدی آزادواری همچنین گفت: از دیگر اهداف و برنامه های این مرکز، توسعه روابط با محافل تجاری کشورها و سازمان‌های تجاری بین المللی، کمک به حل کیفیت اختلافات مدنی ، توسعه داوری، انتشار اصول تجارت نوین و مسئولیت اجتماعی در محیط کارآفرینی و شکل گیری یک تصویر مثبت از تولیدکنندگان کالا و خدمات است.
بر اساس این گزارش، رئیس مرکز بازرگانی گیلان و مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با مرکز مطالعات اقتصادی اوراسیا گفت: شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی استان گیلان و وجود ظرفیتهای فراوان جهت تولید محصولات کشاورزی، غذایی و سایر تولیدات، می تواند در توسعه فعالیتهای تجاری و صادراتی و افزایش تعامل با کشورهای اوراسیا بسیار موثر باشد.
دکتر روهام قلیچی افزود: وجود منطقه آزاد انزلی و بنادر فعال و مرزهای زمینی و دریایی با کشورهای حوزه CIS از دیگر ظرفیتهای موجود جهت تحقق این امر می باشد.
بنا بر این گزارش، طی این ملاقات مقرر شد همکاریهای فی مابین دراین زمینه ها انجام گرفته و مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان بعنوان نماینده مرکز مطالعات اقتصادی اوراسیا در استان گیلان معرفی گردید.
منبع: روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه