• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

آغاز فاز اول عملیات مرمت آسفالت معابر داخل شهر صنعتی رشت

سه شنبه ۶ام اردیبهشت ۱۴۰۱
مدیر

در  پی اتمام بخشی از عملیات عمرانی بویژه آبرسانی به واحدهای تولیدی و خطوط  برق فشار قوی در شهر صنعتی رشت، مرحله نخست مرمت آسفالت معابر در این منطقه آغاز گردیده است.
مدیر عامل شهر صنعتی رشت با بیان این مطلب گفت: در همین زمینه قرارداد تامین ۲ هزار تن آسفالت با یکی از شرکتهای تولیدکننده آسفالت منعقد گردیده و این پروژه از هفته گذشته آغاز شده است.
میر شمس الدین مهدوی افزود: مسیرهایی که شاهد عملیات حفاری بیشتر بدلیل اجرای پروژه های عمرانی بوده اند در اولویت نخست مرمت می باشند و با توجه به شرایط جوی در تلاش هستیم در اسرع وقت مرحله اول این برنامه اجرا گردد.
وی در ادامه گفت: در مرحله بعدی، مرمت نقاطی که آسیب بیشتری دارند در دستور کار قرار دارد و هم اکنون عملیات زیرسازی در برخی مسیرهای مذکور در حال انجام می باشد.
وی تصریح کرد: بدلیل حجم بالای برخی پروژه های عمرانی در شهر صنعتی رشت و ضرورت انجام حفاری مداوم در برخی مسیرها، پس از اتمام مرحله اول مرمت مسیرها در این منطقه، مراحل بعدی این پروژه از طریق انعقاد قراردادهای جدید برای تامین آسفالت، بصورت مستمر تداوم خواهد یافت.
مهدوی همچنین گفت: از تمامی مدیران و کارکنان پرتلاش واحدهای تولیدی، بدلیل همکاری و شکیبایی آنها در طی مدت زمان اجرای این پروژه سپاسگزاریم و تلاش می نماییم، در سریعترین زمان ممکن، شاهد اتمام اجرای فاز اول این طرح باشیم.
مدیرعامل شهر صنعتی رشت همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت بهسازی مسیرهای دسترسی به شهر صنعتی از سمت جاده تهران و لاکان نیز گفت: با توجه به اینکه بهسازی مسیر مذکور در اختیار این شرکت نمی باشد و جزء اختیارات و مسئولیتهای حوزه راه و شهرسازی است، پیگیری های متعددی از طریق این شرکت و مراجع ذیصلاح صورت گرفته و همچنان بصورت مستمر پیگیر اجرای این امر توسط دستگاههای مربوطه هستیم.
وی گفت: با توجه به نامناسب بودن مسیرهای مذکور و مشکلاتی که برای عبور و مرور فعالان صنعتی وجود داشته و موجبات نارضایتی سرمایه گذاران این منطقه را فراهم نموده، درخواست رسیدگی عاجل و اختصاص قیر لازم با توجه به مکاتبات و مذاکرات متعدد و حل این معضل توسط مراجع ذیصلاح را داریم.

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه