• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

درخشش دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین دوره مسابقات ملی مسئله محور راهی شو

یکشنبه ۱۹ام مرداد ۱۴۰۴
مدیر

در دومین دوره مسابقات ملی مسئله محور «راهی شو» تیم «کاوشگران پژواک» متشکل از مزدا ادراکی و نادیا صمصامی، دانشجویان دکتری داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در کنار شیما تاج احمدی پژوهشگر پسا دکترای نانوفناوری دانشگاه صنعتی شریف، مهلا پورزمانی دانشجوی کارشناسی ارشد زیست فناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و محمدرضا نظرنژاد دانشجوی کارشناسی زیست‌شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن، با فعالیت بر روی پروژه «قطره گوشی روغن زیتون اوزونه جهت پاک‌سازی جرم و رفع انسداد گوش با استفاده از فناوری نانو حباب» موفق به کسب رتبه اول و دریافت گرنت پژوهشی دومین دوره مسابقات ملی «راهی شو» شدند.

در این مسابقات، ۱۱ هزار و ۳۸۲ دانشجو و فارغ‌التحصیل در قالب ۸۵۲ تیم روی ۵۰ محور فناورانه به رقابت پرداختند.

منبع: دانشگاه گیلان

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه