• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

در راستای حفظ محیط زیست صورت گرفت: افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی شرکت پاک پارس پرند در شهر صنعتی رشت

یکشنبه ۲۲ام مهر ۱۴۰۳
مدیر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی شرکت پاک پارس پرند (تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی و سلولزی وپلیمری) در شهر صنعتی رشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، محمدتقی تقی زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای تعهد به حفظ محیط زیست و بهره‌وری بهینه از منابع آبی، شرکت پاک پارس پرند، تولید کننده محصولات بهداشتی تلما،هویا-لیدی کینیگ-اسکارلت و… اقدام به بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی نمود.

وی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی این شرکت به منظور تصفیه و بازچرخانی آب‌های مصرفی کارخانه راه‌اندازی شده و در روز شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مدیران ارشد استان و کارشناسان محیط زیست به بهره برداری رسیده است.

تقی زاده همچنین در حاشیه افتتاح این تصفیه خانه افزود: این پروژه ارزشمند، گامی مهم در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و مسئولیت‌ اجتماعی شرکت پاک پارس پرند به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: این اقدام، علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست، سهم به‌سزایی در حفظ منابع آبی و آب‌های زیرزمینی خواهد داشت.

مدیریت این شرکت تولیدی نیز ضمن ابراز خرسندی از تکمیل این پروژه، اظهار داشت: افتتاح این تصفیه‌خانه نمادی از تعهد عمیق ما به حفظ محیط زیست و ارتقای استانداردهای محیط زیستی است.

سعید سلیمی افزود: شرکت پاک پارس پرند به عنوان یکی از پیشگامان صنعتی در حوزه حفاظت از محیط زیست، همواره در تلاش است با بهینه‌سازی مصرف منابع و کاهش آثار مخرب محیط‌ زیستی، نقش موثری در پیشبرد اهداف محیط زیستی کشور ایفا نماید.

به امید جهانی سرسبز و متعهد به حفاظت از محیط زیست

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه