کیفیت بالا می تواند بقای تولید کننده را حفظ نماید

یکشنبه ۲۱ام مرداد ۱۴۰۳
مدیر

به مناسبت هفته خبرنگار بازدیدی از کارخانه نیوساد توسط خبرنگاران استان صورت گرفت.

در این بازدید مدیر کارخانه نیوساد ضمن تبریک هفته خبرنگار از اعتماد مردم به نیوساد تشکر کرد و گفت: به پاس این اعتماد دستگاه‌های روز دنیا را وارد کردیم تا به مردم احترام بگذاریم و کالای با کیفیت تولید نماییم تا این اعتماد پایدار بماند.

همایون معصومی افزود: ما علاقه مندیم که پرچم دار کالای باکیفیت باشیم و مردم کالای خارجی  را حذف کنند و به تولید کننده ایرانی اعتماد نمایند.

وی اذعان کرد: اگر درخارج کالایی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند به ایرانی ها  و به جهان سوم نمی‌دهند و تولید محصولات آنها دو گونه است یکی که برای مردم خودشان تولید می‌شود و دیگری  برای مردم جهان سوم؛ بنا به خواسته و تقاضای آنها تولید می شوند.

معصومی خاطر نشان کرد: طی تحقیقات میدانی از تولید کنندگان خارجی به ما گفتند مردم جهان سوم کالا را با حجم بالا و تاریخ انقضای طولانی می‌خواهند که برای نگهداری این حجم بالا و تاریخ انقضای طولانی مجبوریم و باید نگهدارنده شیمایی استفاده کنیم تا کپک نزند و فاسد نشود.

معصومی خاطر نشان کرد: رسالت نیوساد بر این بوده  است تا کالایی تولید کند که کیفیت بالایی داشته باشد و بیس کارش را روی پوستی همچون پوست نوزاد که بسیار حساس و ظریف است گذاشت تا ترکیباتش به این نوع پوست حساس نه تنها آسیب نرساند بلکه موثر و ایمن باشد تا اینگونه بتواند برای انواع  پوست سیف و ایمن باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه  تمام دنیا به جهان سوم این است که هر بُنجُلی را به آنها بدهند؛ شرکت نیوساد تصمیم گرفت تا کالای با کیفیت با بهترین ماشین آلات روز دنیا تولید کند ولو اینکه  فروش کم داشته باشد.

مدیر کارخانه نیوساد خاطرنشان کرد: مردم فکر نکنند کالای وارداتی با برند فرانسوی با کیفیت اروپا به ما داده می‌شود بلکه با مواد نگهدارنده شیمایی در اختیار مردم جهان سوم قرار داده می شود.

معصومی تحریم را باعث رشد نیوساد عنوان کرد و افزود: تحریم به تولید کنندگان داخلی اجازه داد در بین رقبای خود در داخل کشور رقابت کنند.

امیر فرجی مدیر عامل جدید نیوساد که جوانیست ۲۶ ساله، تازه نفس و باانگیزه با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما بر این است تا فرمولاسیون نیوساد نه تنها با کیفیت بلکه ایمن باشند، گفت: کیفیت و ایمن بودن باهم متفاوت هستند و صرفا یک محصول با کیفیت که رضایت شما مثلا در پاک کردن آرایش را تامین می‌کند لزوما دلیل بر سیف یا ایمن بودن محصول نیست و آن محصول می تواند در عین باکیفیت بودن ایمن نباشد.

وی اضافه کرد: نیوساد بر این باور است که محصولاتش علاوه بر کیفیت بالا باید سیف و  ایمن هم باشد و این برای مجموعه ما بسیار حائز اهمیت است.

امیر فرجی با بیان اینکه گردش مالی نیوساد دچار مشکلاتی شده بود و نمی‌توانستیم محلول وارد کنیم، اما در دو ماه اخیر رکورد زد و به ۱۲ میلیون رساندیم.

وی با بیان اینکه تولید کننده های خارجی تاکید دارند که وزارت بهداشت اروپا، مجوز استفاده از مواد نگهدارنده شیمایی را نمی‌دهد و ما نمی‌توانیم برای مردم اروپا از این مواد استفاده کنیم، گفت: به همین علت خط تولید دیگری برای مردم جهان سوم دارند تا برای آنها با توجه به درخواست آنان برای ماندگاری و حجم بالا بتوانند از مواد نگهدارنده شیمیایی استفاده نمایند که به هیچ وجه حق عرضه ی این محصولات را به مردم اروپا  ندارند و فقط برای جهان سومی ها تولید می‌شود.

مدیر کارخانه نیوساد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم بسیار به تولید کننده ها  اعتماد کردند ولی تولید کننده ها نتوانستند این اعتماد را حفظ نمایند و این باعث شد مردم به محصولات خارجی روی آورند و اعتماد کنند و هزینه های هنگفتی را هم متحمل شوند گفت: اعتماد یک شبه بدست نمی آید و اساس تفکر یک روزه بوجود نمی آید. اگر مردم کالایی را خریدند و از محصول راضی نبودن بار آخریست که از آن برند خریداری می‌کنند و دیگر سراغ آن برند بی کیفیت نمی‌روند اما اگر قرار است کالای ایرانی با کیفیت بالا تولید شود و بتواند رضایت مردم را در بر داشته باشد می‌تواند بین مردم و تولید کننده ایرانی آشتی و اعتماد ایجاد کند و بدین صورت کارخانه می تواند بقای خود را حفط نماید.

منبع: اسرار امروز

 

 

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه