• شهر صنعتی رشت
  • اخبار

توسط مدیرعامل شهرصنعتی رشت تشریح گردید: عملکرد دفتر تخصصی شورای حل اختلاف شهرصنعتی رشت

پنجشنبه ۲۱ام تیر ۱۴۰۳
مدیر

مدیرعامل شهرصنعتی رشت از بررسی ۳۵ مورد پرونده اختلاف بین کارفرمایان و کارگران در دفتر تخصصی شورای حل اختلاف این شهرصنعتی از زمان تاسیس دفتر مذکور تا پایان خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرصنعتی رشت، میر شمس الدین مهدوی سعیدی با بیان این مطلب افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط اعضای این دفتر تخصصی ۱۵ مورد از پرونده های مذکور منجر به ایجاد صلح و سازش گردید و مابقی موارد جهت رسیدگی بعدی به شعبه اول شورای حل اختلاف بخش سنگر ارسال شده است.

وی تصریح کرد: عمده پرونده هایی که در این دفتر تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است در زمینه اختلاف میان کارگر و کارفرما و حول محور اجرائیه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

مدیرعامل شهرصنعتی رشت همچنین گفت: پرونده های قابل طرح در دفتر تخصصی مذکور از طریق ثبت درخواستهای متقاضیان در سامانه دفتر خدمات قضایی و ارجاع از سوی دادگستری سنگر مورد رسیدگی قرار می گیرد.

شایان ذکر می باشد دفتر تخصصی شورای حل اختلاف شهرصنعتی رشت در دیماه سال ۱۴۰۲ در محل دفتر مرکزی شهرصنعتی رشت افتتاح گردید و مشغول ارائه خدمات به واحدهای مستقر در محدوده شهرصنعتی می باشد.

برچسب ها:

مطالب مرتبط

دیدگاه